.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی
مقیمی گفت: دستورالعمل تبلیغات کاندیداهای انتخابات در فضای مجازی ظرف امروز و فردا تهیه و با امضای وزیر کشور به سراسر کشور ابلاغ شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور: محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی با اعلام اینکه تبلیغات قانونی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه 29 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و یک هفته ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تخلف محسوب می‌شود و گزارش‌های دریافتی حاکی از رعایت اخلاق‌مداری و قانون در سراسر کشور و تخلفات حداقلی است.

وی با اعلام اینکه با تخلف انتخاباتی در فضای مجازی برخورد خواهد شد، افزود: براساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی موضوع بررسی تبلیغات در فضای مجازی به وزارت کشور محول شد و قرار است دستورالعمل لازم در این زمینه ظرف امروز و فردا تهیه و با امضای وزیر کشور به سراسر کشور ابلاغ شود.

معاون سیاسی وزیر کشور درباره تبلیغات گروه‌های سیاسی پیش از زمان رسمی تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گفت: اینگونه تبلیغات بدون ذکر نام نامزدهای مورد حمایت گروه‌های سیاسی صرفاً با هدف دعوت مردم برای شرکت در انتخابات صورت می‌گیرد و به ایجاد فضای شور انتخاباتی در جامعه کمک خواهد کرد و منع قانونی ندارد.

مقیمی در پایان مردم را به حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند در همان ساعات اولیه شروع رأی‌گیری دعوت کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.